Sjuk

tjoo! det var ju ett tag sen men jag har faktiskt ett liv. nä men vad har hänt sen jag skrev sist då? fyllde år för några veckor sen. sen så har jag varit med kååmpisar också, i söndes drog jag och alex in till lund helt spontant och gick runt och så. annars då, jag gör väl samma saker som dem flesta gör om dagarna. nästa fredag drar jag och spelar aranäs open, så jag slipper springa maran, tjoho!! nu så är vi lediga men jag är tyvärr sjuk, men får hoppas att jag blir frisk tills imorgon, för då skulle jag och alexandra kanske dra in till helsingbog och va där. åhh, det är så himla mysigt där. har massvis med bilder som jag nog lägger upp om jag orkar... men vi får se.
vi höres

Kommentarer
Postat av: Cajsa

krya!

2013-05-09 @ 11:18:48
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0