Now you're just somebody that i used to know

Cha cha!! Händer jaaaooo? nej jag skoja bara. men allvarligt, tönt. nej nej nej nej. vet inte vad jag skriver men, hashtagYOLO. har typ inte gjort något skojig denna "långhelgen". i torsdes sov jag och linda hos elle tror jag, jag får liksom inte ihop dagarna.. och i fredes då antar jag tog jag och elllenåår bussen ut till ceentan, fick med mig hem en blus och ett par of solglasögon, hade ju sönder mina gammla när jag rullade ner från en backe, vilket inte var speciellt smart men yolo. sen så har jag inte kunnat gör så mycket mer för min hals, usch. 
men nu är det söndag och det är 226 dagar kvar till julafton :D har drogat halstabletter i några dagar nu, meh<3halstabletter. nu måste jag sätta mig och göra el biologio, vet inte när den ska va inne och jag jobbar med en annan men jag tror inte han har börjat på den så får väl vara lite givmild och börja iallafall, om jag en kommer så långt... 
sajonara biitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0