Bekännelser

Jag har alltid gillat att bita på saker... brukar sitta och bita på pennor och sladdarna till hörlurarna
 
Jag ääääälskar fluffighet och unicorns 
 
Alla mobiler jag har haft, förutom en (oförstörbar), har gått sönder. Antingen har jag trillat i ån med dem eller bara råkat kasta i dem i ån eller fått ett baseball trä på dem, tappat dem mitt i v'ägen är ett annat exempel av många...
 
Longboarding=life
 
Jag älskar att spela handboll, även fats det kanske inte alltid märks
 
Jag spelar gitarr, men är dock ingen natubegåvning
 
Min kärlek till One Direction är ENORM
 
Jag älskar att skratta
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

du jag är också sjukt seg på att svara...hinner inte med bloggen nu när vi har föreställning...xD jag har också sovit hos en kompis...hade inte riktigt kommit hem igår annars. sitter nu på skolan och väntar på att det ska komma folk men vi börjar inte förrän 15.30 så det kommer inte dyka upp någon här förrän tidigast 14...:/

2013-05-15 @ 10:59:50
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0