Ullared bitches

tjooo
pallar egentligen inte blogga men aja. mitt lov har varit väldigt bra hitils, det har ungefär sett ut såhär,
fredag: emporia med nicole, emelie, lisa och johanna
lördag: nova med apan och sen sov jag över med elle och apan, va även lite med luddegubben
söndag: högavallsbadet med apan och ebba
måndag: linaaaaa, träning
tisdag: ullared med gården, men va där med frida, moa, lowa och några till
onsdag: hemma och chillade, träning
torsadg: lina och sofius
liteeee drygt kanske att skriva så men haha. skulle nog va med lina och sofia sen tror jag och nu har jag precis rensat ut gardroben, visade sig att jag hade mycket mer kläder än vad jag trodde :§
köpte ganska så mycket där på ullared så ni får lite bilder på det istället för att jag sitter och rabblar upp allt, fast bilderna får ni i ett annat inlägg för dem vill inte laddas upp.. (:'
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

toppen här! :D haft lite mysig med familj här. :)

2013-03-29 @ 16:30:38
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0