nämen hallå

haha asså jag suger på det här..
nämen sen jag skrev sist har det väll inte hänt något speciellt i mitt liv antar jag. om ni undrar vad jag gjorde på sportlovet så spenderade jag det i sälen med moa och lowa och sen några killar från 8an och 9an (åkte dit med fritidsgården). hade några väldigt roliga dagar där. sen på helgen innan skolan började så drog jag till emporia med la familla, såg sean bannan och david lindgren där, haha. 
och dom senaste två veckorna har väll bara flytigt på som vanligt. 
nej nu måste jag gå och göra någonting, vet inte riktigt vad men vi ses!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

allt bra med dig idag sötnos? :)

2013-03-09 @ 18:12:38
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0