13 saker du kanske inte visste om mig ;)

1. Jag har spelat på handboll i 4 år (tror jag)
2. Jag duchar aldrig på morgonen, utom möjligtvis på fredagar när det är sovmorgon
3. Jag spelar gitarr
4. Jag har massa One Direction posters på mitt rum!
5. Mina favorit artister/band är One Direction, Little Mix och Cher Lloyd
6. Jag bor i en håla...
7. Jag har E i betyg i fysik ...
8. Jag har ett stooooort rum
9. Jag är INTE kär just nu
10. Jag har ALTID adidas strumpor på mig när jag tränar handboll eller idrotten i skolan
 11. Jag flätar nästan alltid mitt hår innan jag går och lägger mig.
12. Jag hatar cola och har alltid gjort!
 13. Jag har färgat mitt hår två gånger och slingat en.
 
Tog mig typ 20 minuter att komma på allt...

Kommentarer
Postat av: Alexandra❤

HAHAHA :D du skrev inget om maj :(<33

2012-09-27 @ 21:53:26
URL: http://diinapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0