höger, höger, höger!

Halloj!
Skolan idag var som alla andra dagar, vi hade 2 prov i fysik o spanska och båda gick ganska bra även fast jag inte hade tränat på mycket på dem...
 
efter skolan va jag lite med sofia, när vi cykla hem hände en pinsam sak. jag skjusade sofia också cykla två killar i 8an bakom oss så fråga ja sofia om vi skulle cykla höger eller vänster så hörde jag dem bara, höger, höger, höger så när jag cykla höger råka jag cykla ner i diket typ :(
 
men vi cykla runt lite i kävlinge o sånt, så träffade vi moa, elenor o emma ner i byn o snacka me dem lite. sen stack sofia hem. typ för några timmar sen stack jag ut o fota, några bilder blev riktigt bra faktiskt, lägger upp dem sen. innan bakade jag, mamma o moa en äppelkaka också, riktigt gott. 
nu lyssnar jag på musik och kollar fejsbok, haha ;) 
imorgon skulle jag tydligen va med alex sa hon? sen ska vi ha gäster på kvällen!
 
gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0