Glad idag :D

är ovanligt glad idag faktiskt. vet inte varför riktigt? men i skolan så hände en sak också, så då blev jag ganska glad ;)
 
men iaf... ikväll ska vi ut och äta på en italiensk resturang i lunnd, eftersom mamma fyller år idag!
så jag åt tårta till frukost, hehehe. sen så gick jag ju upp halv sju, sen vid 8 kommer jag på att vi börjar kvart över 9, opps. men skolan idag var som alla andra dagar antar jag?? haha. på lunchrasten stack jag, nicole, ellida, emelie och johanna till ica, köpte bara en ICA BASIC choklad. hahahahaha  haha...
 
det är ju fredag idag, yey :D
just nu spelar jag på gitarren, spelar california kingbed och someone like you (stavning). kollar även runt på lite bloggar och sånt skit också.
gammal bild (förra helgen...)
 
som ni ser så dampade jag lite på webcamen, så ni får även alla failbilder. som sagt, bjuder på mig själv för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0