min kväll

sitter här med lite juice och en toast och jaaa, njuter av livet helt enkelt. har märkt att jag blivit beroende av juice ?!
och lyssnar såklart på one direction ;) sitter på lilsyrrans rum, bara för att det är "tillträde förbjudet" på mitt rum tydligen? moa och hennes kompisar e ju där :S 
efter att jag städat o sånt stack jag ut ett litet tag bara, sen så drog jag hem. chillade, sen så kom lina o sofia hit och va helt överspidade... dem vänta medans jag åt tacooossss sen stack vi ut. haha, vi gick till coop, men vi är ju riktiga nolifers också... sen kom vi hit till kullen igen och så ringde vi till victor och fråga om han ville va med oss. så vi stack till lackalänga och mötte honom. haha, vi hade det sköjigt (ska nog inte berätta alla olagliga saker vi gjorde (skoja) haha). victor skrämde skiten ur oss, för han typ stack också smsade han lina och skrev "hjälp" och sen skrev han kom till tunnlen och sen att vi skulle komma tillbaks där vi va innan ockcå väntade han i buskarna. blev skit rädd när han hoppade fram...
och imorgon sticker jag lina o sofia till helsingborg o kollar på när p98 spelar USM.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0