dagarna

hej, har inte bloggat så mycket, jag vet. men jag kan inte föra över bilderna från london, och dem raderades från datorn när jag förde över dem sist, tur  att jag inte hann radera dem från kameran iaf :D
 
men igår va de ju skola o efter skolan så va jag först ner på gården eftersom vi skulle snacka om skidresan :D. vi ska nämligen åka till sälen på sportlovet, wihooo :) 
sen va jag med lina o sofia, vi handla på netto, åt på papis o lite sånt. sen stack jag hem till mig för att packa o dom till lina. sen kom dem till mig och vi va här ett tag. sen stack vi till sofia för att sova där, kollade på skräckfilm o sånt kul :D 
 
nu sitter jag här like a nolifer o lyssnar på musik o gillar mina egna statusar på facebook (skoja), men det e faktiskt ganska kuligt när folk gör det, haha ;) och juste ja, idag fyller lillsyrran år så det blir tårta ikäll :P 
 
uppdaterar senare, så ni får vet vad det blir av denna lördag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0