red riding hood

hallojsannsafallerra!
i måndes tror jag så va det ju valborg, då va jag med lina, sofia och frida nere vid elden. men lina stack ganska så tidigt :( och sen i tisdes så va jag i helsingborg med familjen och hälsade på mormor och sen åkte vi vidare till tyringe för att hälsa på farmor och farfar. i onsdes och torsdes så va de prao och jag va på pappas jobb med tova och min lillasyster, fast hon va bara med en dag :D och i torsdes då så åkte vi upp till ystad också ;)
idag så va de bara tråkig skola. och sen när mamma hade hämtat mig så va vi utelåsta men sen hittade vi en nyckel :D sen när jag stack till handbollen så skulle jag gå in i hallen men då va den låst, men allas cyklar va ändå där?
men nu så tittar jag på red riding hood...

alla bilder tagna av tova:









ego


Kommentarer
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

den biledn högst upp bev sjukt bra! :) <3

2012-05-05 @ 01:32:14
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0