En regnig midsommar är väll altid kul, eller?

idag så är det ju midsommar. här i skåne så ös regnar det, men som tur e ska vi fira midsommar i halland, hoppas de inte regnar där :D
vi ska snart åka upppp dit. vi ska till idas och hennes familjs torp (hon har gått i min klass), sen så är det en till som går/har gått i min klass som heter lisa och hennes familj, och sen en familj till. jag, ida o lisa ska tälta i trädgården där. förra året byggde vi ett tält på deras studsmatta.
går va jag med lina först, vi åt på sibylla och lite sånt, sen så kom sofia coh sen på kvällen så va vi lite med ludde också :)
ses ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra-apan♥

sv: snart ;) men först skicka bilderna <3

2012-06-25 @ 16:08:43
URL: http://alllexandraziman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0