bloggpaus

varje gång jag öppnar datan så tänker jag att jag ska skriva på bloggen men sen så pallar jag inte, så jag kör på en bloggpaus nu. jag vet inte hur länge, kanske hela sommarlovet, vad vet jag? men jag kommer kanske skriva någon gång ibland, lägga upp bilder och så. jag kommer iaf börja blogga varje dag sen när sommarlovet är slut och jag börjar 7an :D
kom på en sak: idag har jag haft denna bloggen i ett år kan man säga, för att i december så va de ngn liten jävel som tog bort min blogg men sen gjorde jag en ny igen med samma namn :)
see ya


Kommentarer
Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

tänk så va den lilla jäveln lång? :D

2012-06-18 @ 00:02:11
URL: http://shortie.se
Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

haha nejmen jag menar, du skrev ju ; de va ngn liten jävel som hacka den, så skrev jag tänk så va den lilla jävlen lång? :P

jahahahhaahhaha xD <3

2012-06-20 @ 03:28:32
URL: http://shortie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0