alcatraz

varning: långt inlägg :S

hej hej hej. förlåt att jag inte bloggat så mycket, hemskt ledsen :(
ja, för 2 veckor sen så sa jag ju att jag skulle till liseberg, vilket var mycket kul :D
och ´den veckan efter  det va jag i skolan och gjorde sånt vardagligt som man brukar göra? xD
förra helgen så på kvällen på lördagen (tror ja de va?) va jag med sofia,ludde,lina och filip, vi hade väldigt roligt, haha. vi köpte ben & jerrys också, alla förutom lina, haha lina. sen så sov jag över hos sofia mitt ute på landet, och vi kollade eurovishon (stavning) och lite sånt. på söndagen så följde jag med sofia och kollade på när hon tävlade med sina hästar. ojsan, förra lördagen spelade jag även "malmöspelen", gick vell sådär, vi kom till B-slutspel, åkte ut i cemin.
och veckan efter den helgen (förra veckan då) va jag i skolan, på måndagen så gick vi till kommunhuset med klassen och lite sånt. tisdagen vanlig skola. onsdagen åkte vi in till lund med klassen och kollade på några shower, biologi, fysik och kemi. fysiken va bäst för de hade ngn laser show på slutet, de va coolt. på torsdagen så va några i klassen funktionärer på fridrottsdagen för de små. jag och moa hade först 60 meter med någon lukas, sen längdhopp sen fotboll. i fredes då var det fridrottsdag för oss större. vi hade lite olika sporter, som längdhopp o sånt ;) sen i helgen så städa jag mitt rum o lite sånt, va inte med ngn kompis ;) idag i skolan så har vi varit på kommunhuset igen, men nu kollade på på arkivet där. imorgon är de bilddag i skolan, onsdag, studiedag, torsdag, landskrona med klassen, fredag, ska vi kolla på spexet på korsbacka och lite sånt.
nu kolla jag alcatraz iaf.
foton:alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0