Melodifestivalen

Halloj!
i förrgåår va jag ´med lowa, vi va på centan. jag handlade en skjorta typ för 35 kr :D sen gick vi hem till mig o bakade :D
igår så va jag och åkte skridskor med min familj och idas, jag vill inte skryta men jag är ganska bra på det, you know ;) nä men jag har ju faktiskt gått på skridskoskola/koståkning . sen så åkte vi hem till ida och dem och fika och åt där och sånt.
idag så va jag först med nicole, vi va ute o gick och bakade och lite sånt. sen nu på kvällen så har jag varit med lina. men nu är hon hemma och äter men vi skulle nog va sen tror jag.

och nu så kollar jag på melodifestivalen och äter kinder maxi :D
hejdå♥

xD








mobbad bild :P


Kommentarer
Postat av: ABSOLUTE ELIN

vilken är din favorit i årets mello? :D

2012-03-04 @ 18:27:02
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0