är inne på faceboooook

just nu så sitter jag och kollar på facebook.
kollar bland annat på en grupp "till minne av lisa reberg" jag blir tårögd när jag ser snälla sakerna som alla skrivit om henne.
lisa va en tjej som bodde på min gata, men den 25 juni 2009 så lämnade hon denna världen, tyvärr. tågolycka.
jag minns en gång när hon och hennes bror nils cyklade förbi mig och sofia, vi va utanför mitt hus vi gula bommarna och snacka där. så hade jag min tränings overall på mig så sa hon "en kävlinge spelare, fan vad grymt!"
och när hon var död så brukade jag och mina kompisar gå till det här trädet på lackläng där det va så minnes plats för henne (hon hade gått på den skolan). så brukade vi lägga blommor där. och jag tror aldrig att jag har sett så många tånåringar gråta som när jag va där med mina kompisar.
hoppas att du har det bra uppe i himmlen lisa♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0