klumpeduns

hejsan svejsan. tänkte bara uppdatera lite så att ni vet att jag lever. det har vel inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist, förra helgen va jag på julmaknaden i furulund på fredagen o på söndan va jag på kävlingesjulmarknad, bara för att vi sålde där med laget, sen så hade vi nobellmiddag i skolan för någon vecka sen. i helgen va jag på emporia och handlade julklappar med frida sabina sanna och imene och henne hade jag inte träffat sen i 5a, så det var lite sköj.
 
haha, i sklan idag gjorde jag bort mig totallt. 9orna hade nämligen vollyboll turnering idag, så satt jag lisa och någar till o titta. så satt vi brevid där där alla knappar är o sånt så va det några blå saker som stog runt om det. så när jag skulle sätta mig på raden ovanför dom så råka jag stöta till dem också rammlade alla o det hördes över hela hallen, så alla som va där (7or 8or 9or) vände sig åt mitt håll och tittade på mig och vissa börja skratta å sånt. en helt vanlig dag alltså.
vi hade ganska många hålor o sånt idag plus att vi sluta typ en o en halv timme tidigare så de va chill.
efter skolan tog jag o linda bussen hem till henne. vi käka pizza o kolla på filmer o sånt. både linda och jag har blivit helt besatta av pretty little liars (stavning), så nu ska jag nörda det.
 
all fkn snö har typ regnat bort o jag hann inte ta några vinterbilder eftersom jag inte hittar laddaren till kameran, måste typ vänta ett helt år nu ju...
känns som jag skrev en jäkla novell eller något sånt, hah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0