G O D J U L

Efterblivet, jag vet. men god jul i alla fall :) 
har haft en awsome dag. ja vet inte vad jag ska skriva. men asså ja... imorse så typ vakna jag ganka så sent så blev att jag år frukost vid 12. sen kolla vi på kalle ankas jul. vi åt ju julbord och sånt också. 
vi fira typ bara familjen eftersom hela vår släkt bor i stockholm förutom farmor. 
 
fick en massa najsiga julklappar. litle drygt och säga vad jag fick men skitsamma. men fick i alla fall detta, stativ, objektiv (70-300 mm), fjärrkontroll till kameran, linsskydd, pyjamas (linne o shorts), jeans skjorta, 2 filmer, godish, smycken,gosiga strumpor, parfym, One Direction poster. 
jag hade fotat med kameran om jag hade hittat den fkn laddaren till den eftersom den e urladdad...
 
hitta bara någon helt random bild från när jag var i london, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0