chilldag

ärligt talat, vad ska man skriva egentligen liksom? "hej, idag har jag varit hemma hela dagen och kollat pretty little liars och lite annat, hejdå". typ dö tråkit ju.
 
nej men, jaa. har nog inte skrivit att på torsdag åker jag upp till Göteborg för att spela Norden Cup medans typ alla andra lag spelar lundaspelen. Eller jag ska ju inte spela, men laget och jag följer med och tittar. när vi kommer hem därifrån vilket är den 30:de (dagen innan  nyår) åker jag förmodligen upp till stockholm samma dag för att fira nyår med kusinerna och deras kompisar, då åker vi även in i stockholm (kusinerna bor typ 1-2 timme utanför) för att träffa resten av släkten. Eller så väljer jag att stanna hemma, sova över hos lina förmodligen, och fira nyår här hemma med lina, sofia, sandra, michelle och malin. måste bestämma mig imorgon och jag vet ärligt talat inte vad jag ska välja...
 
bildbrist...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0