inte bloggat på några dagar...

sorry.D
i onsdes så va jag med sofia och lina och ludde´kan man säga. jag sofia och lina va o kolla på titanic i 3D. men de va ingen bra 3D. mmen när vi satt där så kom ludde ner till oss för han va där med sin farmor, så han kollade med oss i stället.

igår så va jag med andrea, vi va på en lekplats, gjorde smoothies, spela wii, byggde med tågbanna (pinsamt :O ),
vi åt mat, vi gick till coop och testade dem nya glassarna med hennes bror. sen kom sofia, vi va ute och hoppa stuttsmatta, åt korv, körde straffar också kom en kille i deras klass och va med när vi körde straffar.

idag så har jag bara städat, suttit vid datan o kollat på tv.käkat lite godish och så.

kommer inte blogga i helgen eftersom jag kommer att vara i danmark :D
kanskeeee uppdaterar ngn gång.
see ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0