Forever young

Hej alla! har gjort ganska så mycket sen jag skrev sist. färgat håret och klippt det och sen så har jag varit på nova med moa och handlat lite: ett par lite kortare byxor, ett linne, några halsband, ja de. sen så har jag ju varit i  skolan också :3
det va då igår jag va på nova och klippte mig, sen så på kvällen stack jag till sofia, vi lekte med hennes nya "leksak" det e en så gräsklippare man kör runt med , haha. idag så va det ungdomsavslutning på handbollen, det va ganska kuligt men godisregnet va ju bäst xD sen nu på kvällen va jag med lina :3

bilder:
LOL



alla i KHK fick en sånnn
jag, corre, andrea
lala
smoothie

trasig sko :(
mmmm, muffins smet
klar muffin (nere på gården, inte jag som bakat)
18:e maj jao
igår när jag färga håret, kändes... skumt
donkan
crazy
smile


FÖRE:
skum bild...

EFTER:


vissa av bilderna är från instagarm, ni får gärna följa mig där: @feliciatorneman   om du följer mig så följer jag dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0