5 saker...

5 saker jag älskar:
handboll
gitarr
one direction
min mobil
mina vänner och min familj

5 saker jag hatar:
innebandy
folk som ljuger
att ducha i riktigt varmt vatten
att sjunga
min obekväma säng

5 saker ni inte visste om mig:
jag tycker att skolan är helt okej
jag är ett gillar one direction
jag tycker att tiden går alldeles för fort
jag duchar varje dag, nästan
jag tycker att mjukisbyxor är mycket skönare än jeans

5 saker jag är bra på:
handboll
gitarr
åka skidor
stöka ner mitt rum :D
göra volter och sånt på stutsmatta

5 saker jag inte är så bra på:
att blogga
skriva snabbt på datorn
sjunga
städa
orientering

5 saker jag ska göra innan jag dör:
galopera på en häst
hoppa från 10:an
hoppa fallskärm
gifta mig
åka till Hawai





Kommentarer
Postat av: Sofia Fransson

Du har redan galopperat på Mulle, när jag tvinga dig!!

Mohahaha x) <33

2012-04-03 @ 12:06:45
URL: http://hopperyttaren.blogg.se/
Postat av: lowa-hansson

Tack att du älskar oss feffe! <3 <3 <3

2012-04-05 @ 16:56:53
URL: http://flm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0