dentrettiondeseptember2012

skrev ju innan att jag va på centan med alex och nicole, köpte ett armband, 2 jeans och ett par skor.
de va ganka många som man kände där faktiskt. sen va de sån "modell för en dag" där man blev sminkad och sånt och sen tog dem foton på en, stog först i kön men när de va 3 kvar så pallade jag inte väta mer. men ångrar lite att jag gick ur kön faktiskt :S
men vi träffade frida,moa, lowa, sanna, sabina, hampe, hampus, tajana och några till där iaf.
 
och nu e jag bara hemma o chillar o lyssnar på musik. ska nog gå ner och ta lite glass och sirap sen+bananer, de e sjukt gott o blanda de tillsammans :D
 
köpte detta:
 
jeans, cubus
 
skor, skopunkten
 
 
armband, glitter (skulle igentligen köpt ett annat som va mmmycket snyggare, men det kostade 299, så de va inte värt de...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0