give me one reason to not love you?

Tjolahopptjolahej
 
vi har ju som sagt elevens val vecka denna veckan så vi gör inte så mycket förutom att vi har elevens val en gång per dag. annar sitter vi mest i klassrummen o jobbar :S idag hade vi idrott först på förmidagen med vår klass o sen 7e o 8d, sen frågade jag, lisa, jojo, nicole, elias o lucas om vi fick va med när några 8:or o 9:or hade idrott på elevens val o de fick vi. så vi tjejer körde vollyboll med några tjejer i 9an... 
 
nu sitter jag här och lyssnar på cher lloyd och e inne på fejan ;) 
träning sen men jag tror  bara att jag ska titta för jag e förkyld och har ont i mitt lår när jag springer, tror jag har sträckt de?? 
 
see ya
 
kinessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0