frågor

Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? vet inte
Vad kan du verkligen INTE äta? lök, russin
Vilken var den senaste filmen du såg? paranomal activity 3
Har du bra självförtroende? nej
Snusar eller röker du? usch nej
Beskriv ditt drömutseende - vet inte, ganska långt mörkt hår, kortare, blå ögon, ganska smal. antar jag?
Skriv namnet på någon bästavän. nobody
Någon du har kysst: ...
Den du saknar: min kanin, haha
Den du senast sov över hos: fjantsson
Vem skrev du senast med på Facebook? fjantsson 
Vad väljer du, kakor eller popcorn?   kakor, i'm a  kakmonster
 
 
 
Skäms du över någon av dina vänner?  inte vad jag vet?
Vem pratar du med om du är ledsen? vet inte
Din absolut sämsta egenskap? jag har ju ganska dåligt tålamod
Din bästa egenskap? ingen
En låt du är beroende av just nu? little things - one direction
Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? ingen jävla aning, för min mobil är stulen...
Kan man vara vän med sitt ex? ja, why not??
Hur ofta dricker du alkohol? aldrig 
Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? fyy po di, nej men, dumma i huet
Har du provat på droger någon gång? varför skulle jag??
Hade du kunnat ha distansförhållande? njaaa
Vad handlade din senaste dröm om? lilleskutt, nej men vet inte
Äger du en onepiece? ja, en sån där från ullared (you know ;) )
 
 
 
Vad väger du? Är du nöjd med det? 50 ngt, ja det är jag vellll....
Hur lång är du? Är du nöjd med det?  175 cm. nej, vill va typ 165 cm...
Vilken är den bästa svenska filmen? helt ärligt så vet jag inte...
De bästa svenska skådespelarna? ove sundberg!!!
Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Harry Potter, tror jag. men twilight är också sjukligt bra ! 
Ditt humör för tillfället? frustrerad
En vacker person: jag
Accepterar du okända som vänner på Facebook? haha, nej.
Vem kramade du senast? vet ej
Vem träffade du senast?   liv (min lillsyrra)
Är du kär just nu? lite kanske ;) 
När grät du senast? när min låtsas farfar dog tror jag.
Sminkar du dig varje dag? nästan, fast bara mascara. använder inte sånt skit som foundation o sånt :S
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? mammsen tror jag
Är du helsvensk? nej, 25% estlänsk tror jag det va
Den bästa bloggen? kissie, haha nej, vet inte, kenzas kanske?
Är du en nagelbitare? trololololo, ingen kommentar
Vad vill du bli när du blir äldre? fotografare i think :)
 
 
frågorna snodde jag från balex  
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att man tar droger / röker är man inte dum i huet. Vissa mår bättre av de. Säger inte att de är bra, säger att vissa mär bättre :) / tova orksr inte skriva alla uppgifter

2012-11-18 @ 03:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0