Har haft bloggpaus, men nu är jag tillbaka :D

hej :D

under den senaste veckan har jag haft väldigt kul, så detta kan bli ett lååångt inlägg...

förra helgen spelade jag ju lille VM. vi vann 2 matcher och förlorade 3, vilket betydde att vi kom på plats nr 7. så klart va det jätte många lag där, så vi mötte inte alla...
och sen när vi inte spelade match så kollade vi för  de mesta på andra lagen som spelade och P99 såklart. det va ett disco på skolan som vi bodde på också på söndagskvällen, det va roligare än vad jag trodde, eftersom killarna också va där, haha nä jag bara skoja. men vi i vårt lag och några killar dansade iaf.
och så va det landskamp också, eftersom vi va i danmark så spelade sverige mot danmark dem tog ut dem bästa spelarna från varje lag och så... men de pallar jag inte berätta om, men kul va de iaf.
ja, typ allt va roligt.

under veckan så har jag varit i skolan, varit lite med kompisarna och varit lite på gården också. eftersom vi ska åka till liseberg, jag och några tjejer i min klass och en av fritidsledarna. så hade vi möte igår om det, och vi ska ha discon oc lite sånt (vi åker dit varje år). det kostar 500kr och jag har 2300 i min kassa så min resa räcker. men sen så ska vi ju till sälen nästa år också (alltså med dem).

idag så har jag inte gjort så mycket läst en hel bok, köpt en glass på macken, kollat tv, mobilen, ätit grillat och lite sånt.

jaaa, detta blev ett lång inlägg, jaja.
see ya ♥

danska pengar

mohahaahahaha
mohahahaha
moahahahaha
hmmm bella?
såhar stog det i andra halvlek när killarna spelade final (till dom)
mm mm mm, mina m&ms mmmuuummms, köpte dem på färjan över till danmark+att jag köpte några tuggumin, några som inte finns i sverige...

igår kanske?
igår på väg till ica...


Kommentarer
Postat av: YEEY SCORE!

HEJ så fin blogg DU har!

Jag har en tävling på min blogg där DU kan vinna en HELT GRATIS header!:D kul eller hur?:D så tycker du ska vara med! Du behöver inte gilla mig på fb eller bloglovin bara skriva jag är med och sedan vänta tills jag mailar vinnaren! Eller vinnarna så kom igen du har inget att förlora bara vinna va på:D

2012-04-14 @ 22:26:01
URL: http://salukis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0