min allmänt tråkiga lördagkväll

 

 

 
Tjo balla bacon
har typ bara lagt upp bilder och sånt så tänkte skriva lite om vad jag har gjort sen jag skrec något sist. 
för några helger sen så va jag med da apa, då va vi me fille o ludde o vi bada i han badtunna o sånt sköj. sen sov meh and tha apa över. sen typ dagen efter kolla vi på twiligt.
sen typ förra helgen gjorde jag säkert något skoj, vi hade typ gäster och dagen efter va jag med lina på bio och kolla på mammas pojkar.
och denna helgen så har jag och alex varit ute och fotat some bilder. sen så typ igår kväll nörda vi pretty little liars. sen nu på kvällen så va jag på bio med familjen och mammas o pappas kompisar och dom har två barn, sofia är lika gammal som mig och anna går i nian. 
och imorgon ska jag va med fjantsson och vi skulle typ rida på hennes frukter, hon bor nämligen mitt i affären på an fruktskål.
nej, nu ska jag kolla klar på pretty little liars, är på sista säsongen nu och snart färdig med sen. har även börjat kolla på gossip girl men pretty little liars är fortfarande bäst, så HAH.
adios alla hen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0