Whop Whop

Tjeeeena
 
Skolan idag gick ganska snabbt som alla andra dagar, haha. nej men, jaaaa.. på fredag så blir det inte lektioner på förmiddagen :D alla 7:or ska kolla på små korta filmer i aulan. filmerna gjorde vi i sexan.
förde över bilder från i sommras till datorn, så det kommer nog att komma upp en hel del av dem på bloggen.
 
helgen var rolig, i lördes var  me sandberg,hampe,alex,elle och eme sen stack jag eme och elle hem, fast jag va och shoppa lite me alex på dagen. i söndes va jag med sofia, sandberg, alex vi åt en bigga familjepizza sen så va vi lite me sanna,sabina,vicky och elle sen efter skulle dom hem och då skulle sofia också hem ,så då va bara jag och fleffle och sandberg kvar sen så va vi me hampe och crossner fast bara lite sen stack vi hem.
(kopierade lite av det sista från balex)
 
ses alla små saker där ute
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0