Onepiece

Hejsan
 
sitter och myser i min onepiece, äter kakor och dricker juice och såklart lyssnar jag på... det ka kan ni nog lista ut, haha ;)
 
skolan idag var helt okej. fast vi missade lite av lunchrasten eftersom alla 7or skulle sammlas i aulan och så skulle någon lärare berätta att vi ska gå till halv 8 på kvällen på torsdag (fast vi ska inte ha lektioner på hela dagen :D ).
men efter skolan så va jag med tova, frida, alex, ele, eme, lite lite lite med sandberg, o tova. sen så va vi, så stack sandberg. sen träffa vi robin när han va ute o gick med hans hund, sen stack vi. vi gömde oss för varandra o sånt också när vi cykla runt. sen stack vi till vattentornet och så träffade vi sabina, sanna, hampe, crossner o hampus där, haha. vi va skitmånga där. sen så på kvällen stack vi till gården och lite sånt också...
 
tror jag ska nörda one tree hill ikväll. hihi :D
 
 
ewwwwww........ ful!
finns typ 9 säsonger sååååååå. har typ bara sett första...

Kommentarer
Postat av: Ello

heter inte en serie det också? :)

Svar: jo, asså de en den serien jag kolla på :)
Felicia ...

2012-10-02 @ 12:32:11
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0