ojojoj :O


hahahah, har inte bloggat på några månader men jaja. jag har faktiskt en anledning...
jag har inte haft tillgång till ngn dator på hela sommarlovet, för utom pappas då  men den har han haft själv :( för den stationära (den här) hade krachat (stav), pga ngt j*vla pogram som ngn installerade, så vi har fått byta ut hela datan, som var jätte bra och nu har vi någon ful sak ;) men huvudsaken är ju att den funkar?
och min dator hade ju också kraschat... :( men pappa ska vell fixa den snart.
 
haha, fattar inte att jag endån har typ 5 unika per dag fast jag inte bloggar!?
 
men, ja. ska vell sammanfatta kort vad som har hänt i mitt liv sen jag blogga sist ;)
 
jag har varit i stockholm :D hälsat på släkten och varit i stugan i stockholms skärgård och sånt.
varit i hällevik, som vanligt i en vecka, brukar ju träffa matilda där, eftersom vi bara träffas en gång per år :(
börjat 7an :S
jaop. men asså jag har ju varit med massa kompisar och sånt också ju ;)
 
vi ses då
bild av tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0