skriver en låt?!

haha, här sitter jag ch skriver på en låt, inte för att det går så bra men ändå. tänkte spela den på gitarren när den e klar, och då måste jag ju komma på några bra akord också... detta kommer alldrig att gå. gör det mest för att jag har tråkigt och ingen kommer ju få höra den heller så...
 
idag va det sista dagen på elevens val veckan, så i slutet av dagen samlade hela skolan i korsbackahallen  för att vi skulle sjunga låtar och sånt! så vi slutade kl 2 :D efter skolan stack jag och sofia hem till henne. vi klippte hennes häst o lite sånt. sen stack vi till furulund igen o va hos mig. sen kommer jag på att jag ska stå i kiosken när damerna spelar kl 7. så jag o sofia stack till korsbackahallen igen! 
gjorde inte så mycket där, kollade mest på handbollen. damerna förlorade med 1 mål mot lågan... :(
 
ses
 
 
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0