liseberg imorgön

till att börja med vill jag säga förlåt för att jag inte bloggat :(

men förra fredan så va ja me sofia o lina vi köpte ben & jerrys också spela vi kort o sånt ;). också va ja såklart i skolan.

förra lördan så sov jag över med nicole, vi stack till coop o köpte gott. sen kolla vi på 2 filmer från hennes hårddisk.

i söndes så vet jag inte vad jag gjorde?

måndag, tisdag och onsdag så va de skola. i onsdes så  redovisa vi dedär om vårt arbetsplatsbesök ;) igår så hade ju jag gitarr o handboll också. också sov alexandra här eftersom de e långhelg, vi footade även med systenkameran o lite sånt.

idag så när vi vaknade så satt vi först lite vid datorn sen så åkte vi till väla med mamma o min lillasyster. köpte present till nicole och och sen så köpte jag en tröja till mig själv. när vi kom hem så fotade vi och satt vid datorn. sen stack hon hem.

imorgon ska jag ju till liseberg, så kommer inte blogga :)

tänkte lägga in bilder men blogg.se laggar :S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0