Våren är här :D

hej hej.
har inte skrivit på några dagar, men aja. jag har varit i skolan osv... ni vet? typ i torsdes va jag i skolan och sen hos sofia, vi red lite på hennes häst (eller ja hon) jag bara satt på den och gick runt lite (utan sadel :S ).

igår så va de skola , sen gården sen handboll. fast igår så störde jag mej på en sak... jag kunde intekomma in på fb på hela dagen på mobilen, det  börja på morgonen när alla satt med sina mobiler innnan slöjden (dem va inne på fb) men nä, jag kunde inte komma in. också fortsatte det så hela dagen :S

idag så har jag först varit med friday, vi va typ till tre. vi va ute och sånt typ. köpte kakor xD sen när jag kom hem va jag ute med min lilla syster och hennes kompis. vi körde typ straffar med handbollen och fotbollen mot planket. och fika lite såklart :D

nu ser feffe på mellodifestivalen... helt OK. inte världens bästa pogram ¨liksom.
snart kommer det upp en ny header och design på blöggen som evelina har fixat :D

okej nu får jag sluta skriva för detta blev ett långt inlägg ;)

hohoho, så snygg
någon månad gammal bild.
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Vill du vinna ett navelsmycke? Du kanske inte har hål i naveln, men vem säger att du inte kan sälja det, ge det till en vän som har det. Hur glad skulle inte hon/han bli? Klicka på länken för att se reglerna :)

http://bbanajd.blogg.se/2012/march/tavling-navelpiercingar.html#comment

2012-03-03 @ 21:16:37
URL: http://bbanajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0