som sagt, idag hade jag gäster dem hette "ben & jerry" :D

heheh, hello alla mäniskor där ute vid era dataskärmar ;)
först idag så va jag på centan med mamma o liv (senast jag va där va typ för 1 månad sen:S) jag handla en kofta (behövdes), två par jeans (behövdes också) en USA tröja :D en mascara (min e slut). ja det var det. sen när jag kom hem stack jag till sofia, ett tag där va vi riktiga nolifers. sen så stack vi till stallet (sofia rider). hon har två hästar, en heter Armane (kallas även Mulle) och så har hon en ny som heter Bauktche (stor stavning). så söta hästar, vi skulle ta in dem från hagen. jag fick ta Mulle :) sen när vi kom hem åt jag, sen träffade jag sofia och lina, för vi skulle gå och handla våra älskade ben & jerry`s :D mums gottigt :D vi stack hem till mig, spelade kort, gjorde roliga filmer osv ;) just nu käkar jag min ben & jerrys :D gotttt gotttt!
Adios amigos ♥

love ♥


Kommentarer
Postat av: tova [ en blogg utan pappa ♥]

nu ska jag börja till pungt.

Du är en riktig svikare lögnare o allt annat skit en svikare kan va, hämrapa osv, asså va dej själv ist, tänker fan aldrig mer snacka me dej!

det ända jag ville säga va ; HATAR DEJ!

ha INTE en bra dag imorn.

INTE kram!

2012-01-22 @ 23:17:36
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0