Prins Ali

hej alla jordinvånare som läser detta inlägget xD :P
idag så va skolan helt OK, först slöjd (jippi :S) sen idrott(jippi :D) sen engelska prov :S och ja... lite till :S
igår så hmmm..."tänker"
nu kom jag på det... jag va i skolan och efetr skolan så va jag hemma ;) hehe igår jobbade vi med film i skolan :)
i onsdes så va de skola, sen spruta (kändes inget, om ni undrar så va sprutan mot BTE) sen gitarr sen handbolli :D fast jag tittade bara...det hade börjat tre nya på handbollen, dem hetter typ: ellenor, linda och johanna... men jag vet inte om´dem skulle börja :)

idag efetr skolan så stack jag till helsingbörg och... :P haha
nu är jag hemma, liv tittar på film i de stora rummet här uppe ;) och moa e hon någon i sin simmgrupp på typ kalassss, eller ne... inte kalassss, hehe.

mhm detta inlägget blev lite krånglit, väldigt mycket... osv hehe
haha, snygging ;)

Kommentarer
Postat av: tova [ en blogg utan pappa ♥]

kalalr man sig sj snygging :o

2012-01-27 @ 22:34:53
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0