Haha, sorry

hej hej, vet att jag skrev lite många såna tävlingar, men jag vill ju vinna en :D.
iaf, idag så va skolan chill. det såg ungefär ut såhär :D : slöjd,idrott,mat,film, slut :D
igår va också chill. så här såg den dagen ut: läsa, språk, något som jag inte minns, läsa och någon fråge promenad :S slut ;)
haha, när vi kom ner från språket igår jag och mina klasskompisar, så va det så dag på vår skola att man skulle klä ut sig till ngn ur en booook :S så en kille i 5:an hade en lila kofta och en lila lång kjol+en hatt, så står han utanför sitt klassrum med en annan kille i hans klass som också e utklädd, så säger han såhär:  detta e min make ;)
hehe ni tycker nog inte de e roligt men jag tyckte det!
aja, haha, på dagis sa vi alltid bajs bajs till dem dagisfröknaran ist för bye bye.
jaja, sak samma. hejdå ;)

snygg va ordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0