brunlock

ok, vi börjar från i tisdes.
då va ja med lina, ludde o sofia, vi såg film hos ludde. sen så stack jag och lina hem till mig o va där resten av dagen (dem andra kunde inte). i onsdes så va jag med lina, v i va typ lite hos henne o mig sen så fikade vi med mina syrror och min syrras kompis.  sen typ vid 4a tiden så stack jag och lina till sofia mitt ute på lande. jag och lina fick rida på hennes ena häst. och idag så har jag, sofia, lina och ludde varit på centan. haha det  va kul.
imorgon så ska jag va med lowa och på fredag ska jag åka skridskor med ida. ;) <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-23 @ 08:44:25
Postat av: alex

får jag vara med er? :D <33 kom och knacka på, om jag får vara med er:) har skit tråkigt :(<3



kramiss<3

2012-02-23 @ 10:18:34
Postat av: Evelina

sent svar:

Tack detsamma hjärtat:) inte för att vara taskig. Vill du kanske att jag ska fixa din blogg? :D

jag gör allt gratis<3

Om du är inreserad så skirv på [email protected] :)



kramiz!

2012-02-25 @ 12:16:11
URL: http://eevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0