Ville bara påpeka att om några timmar så dör vi

jaha, snart så dör vi. det får man bara acceptera.
 
haha, nej bara skoja. men hela facebook verkar tro det iallafall, typ alla skriver "om vi dör imorgon så vill jag att ni ska veta att jag älskar er" också taggar dem typ alla dem har på facebook, höhö.
 
det va avslutning idag och egentligen helt onödigt att gå dit. om man bara ska äta massa godis, snacka och sånt kan man ju lika bra göra det hemma? men efter´skolan så va jag med sofia ett tag men sen tvinga jag iväg henne för jag skulle på träning.vi fick även våra betyg idag, hade 3 E ett B och resten C och D...
kom typ en kvart förset till träningen eftersom jag fick gå hela lååånga vägen dit för hittade ingen som var villig och köra lilla mig.
vi hade typ en timmes träning sen åt vi pizza och körde julklappsleken. till sist hade vi spa vilket var underbart.
titta på mina ögon, helt cp trolololol
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0