1 december amigos

Hola
sorry guys, vet att jag inte uppdaterar speciellt bra. skit samma. igår efter skolan hade jag följe med lina, sandra och michelle hem. kunde inte va med alex direkt efetrsom hon skulle fixa tovas hår för tova skulle ha sån dansshow sak. men sen va jag me balex och när jag skulle cykla för att möta henne börja det snöa, great (Y) haha. men vi va lite i kävlinge, stack till hallen o lite sånt. sen stack vi hem till mix och gjorde choklad fondue o kolla på portkod 1321, efetrsom hen inte hade sett dem.
 
idag har jag varit hemma hela dan eftersom jag är så sjukt förkyld. skulle egentligen spelat match idag, men det sket sig ju :( vårt lag skulle också va matchvärdar för när herrarna spela men dit stack jag inte heller :( synd.
har typ bara lyssnat på musik, läst o kollat runt på¨bloggar hela dan. ska snart ts lite te, och sen ska jag tvinga mamma att köpa en ben&jerry till mig ;)
hoppas jag blir bra tills på måndag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0